איך מחליטים על כריות שינה מומלצות?

שינה טובה היא ללא ספק אחד הדברים החשובים בחיינו. במהלך היום הגוף עובד, מוציא אנרגיה, מתעייף וכך גם המוח שלנו ומערכות שונות בגוף. במהלך השינה הגוף שלנו זוכה למנוחה המאפשרת לו צבירה מחודשת של אנרגיות. במהלך תקופת הילדות השינה חיונית לשחרור הורמונים המסייעים לגדילה, בתקופת הבגרות השינה חשובה ליצירת תאים חליפיים וחיזוק המערכת החיסונית וכמובן חיונית מאוד לשמור על ריכוז במהלך היום. כדי לישון טוב צריך מיטה נוחה וכריות שינה מומלצת ונעימה.

איך לבחור כריות שינה מומלצות?

מהן כריות שינה מומלצות ואיך לבחור מבניהן? ובכן התשובה לכך די פשוטה. כרית מומלצת היא כרית שתהיה גם נוחה וגם תאפשר שינה בטוחה ובריאה. הכריות צריכות לספק לנו משטח בטוח ונוח לשים בו את הראש כדי לישון טוב בלילה. הכרית צריכה לתמוך בחוליות הצוואר ובראש כדי לאפשר אוורור וזווית נכונה של הגוף המונעת מהצוואר להיתפס או לזוז יותר מדי במהלך הלילה. בדרך כלל למי שיישן על הגב יעדיף להשתמש בכרית רכה ונמוכה יותר. אלו שישנים על הבטן יצטרכו כרית רכה ביותר ואלו שישנים על הצד יעדיפו כרית קשיחה וגבוהה לתמוך בצוואר ובראש. 

סוגים שונים של כריות:

לצד גדלים שונים של כריות, ציפות שונות ועובי הכרית יש גם את חומר המילוי שצריך להתייחס אליו. יש כריות זיכרון רכות או קשיחות, יש כריות ויסקו FOAM, יש כריות המלאות בנוצות, אחרות בהולופייבר, חלק בסיבי מיקרופייבר ועוד. לכל סוג יש יתרונות וחסרונות ולכן חשוב להרחיב מעט את הידע בנושא כדי לבחור את הכרית מהסוג שאתם צריכים.

לסיכום; בחירת כריות שינה מומלצות תלויה בעיקר בזווית השינה שלכם, בנוחות שלכם בהתאם לסוג המילוי של הכרית, גודל הכרית המועדף עליכם וכמובן כרית שתתמוך היטב בחוליות הצוואר ובזווית שינה נוחה ובטוחה.