היפנוזה עצמית – מתי משתמשים בזה?

היפנוזה זה תחום מרתק אשר רבים רוצים לבדוק מה זה בעצם אומר ולהיכן אפשר להגיע באמצעות זו. אך מנגד יש הרבה אנשים אשר נרתעים מלהיכנס להיפנוזה. הם חוששים מהמפגש העמוק מידי עם עצמם, הם חוששים שהם יגיעו למקום אליהם הם לא רוצים להגיע ובאופן כללי אנשים רבים חוששים לחטט בעצמם עמוק מידי. מעבר לכך, ישנו החשש שמא ההיפנוזה תשאב את האדם מבלי יכולת לשוב אל המציאות. היו מקרים כאלה או לפחות ישנם סיפורים על מקרים של אנשים אשר נשארו במצב ההיפנוטי מבלי שהם הצליחו לשוב אל המציאות. האם זה נכון או לא, אנחנו לא כאן על מנת לשפוט. מה שאנחנו כן יודעים זה שאם בעבר יכלו המהפנטים למיניהם להשתמש בכישורים שלהם כמקצוע ולהפנט אנשים כאוות נפשם, הרי שהיום ברוב מדינות העולם הדבר אסור מבחינה חוקית וככל הנראה יש לכך סיבות טובות.

היפנוזה עצמית – מה היא?

אנחנו כאן על מנת להגדיר את ההיפנוזה העצמית וללמוד מה היא בעצם ומה היא מציעה.

היפנוזה זהו מצב אשר בו האדם מסוגל לנצל את כוחות הריכוז שיש לו על מנת להפנים את הקשב שלו כפי עצמו – כלפי פנים. כאשר האדם נמצא במצב של היפנוזה הוא למעשה מרשה לעצמו להפנות את כל המשאבים שלו כמו גם את מרב הקשב אשר מצויים בו על מנת לגרום לשינויים נפשיים או אפילו שינויים גופניים בעצמו. ההיפנוזה משפרת למעשה את הקשר של האדם עם תת המודע שלו כמו גם היא מאפשרת לשפר את מערכת התקשורת בין גופו למוחו. למעשה בכל מצב שאנחנו מפנים את הריכוז אל עבר מטרה אחת, תוך שאנחנו מתעלמים מכל שאר הדברים אשר סובבים אותנו, אנחנו למעשה נכנסים למצב של היפנוזה. 

כל אחד יכול להיכנס להיפנוזה עצמית?

למעשה ההיפנוזה זה סוג של כישרון כמו שלא כל אחד מסוגל להלחין בעצמו שירים, כך גם לא כל אחד מסוגל להגיע לרמה כזו של היפנוזה עצמית. אך מי שמסוגל להגיע לרמה כזו של התנתקות טוטאלית מהסיבה תוך שהוא מצליח להתרכז בעצמו לעומק, יכול בהחלט ליהנות ממגוון יתרונות. 

טיפול בחרדות, בכאב, שינוי הרגלים, מחלות שונות ועוד.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גיטרה אקוסטית- מה הקסם שלה?
לא מעט אנשים מתחברים אל צלילי הגיטרה. בעוד שישנם אנשים אשר מסתפקים בלהקשיב לצלילים הללו, ישנם אנשים...
קרא עוד »
אוג 22, 2019
הדפסה על בגדים – איך תדעו שההדפס איכותי?
לא פעם אנחנו בוחרים לבצע הדפסה על חולצות. זה יכול להיות צורך אישי או משפחתי, או צורך עסקי. כמו כן...
קרא עוד »
אוג 29, 2019
ריהוט להרכבה עצמית – למה הוא עולה פחות
קניתם בית חדש ואתם צריכים לרכוש רהיטים? בא לכם להחליף את הריהוט הישן בבית לחדש ועדכני? שוק הרהיטים של...
קרא עוד »
ספט 04, 2019