השכרת קרוואנים בחול מה חשוב לדעת

דמיין שאתה מתעורר בבוקר לצלילי קריאות הציפורים הראשונות של היום. אתה מתהפך במיטתך הנוחה ומוריד לאט את התריסים כדי לתת לאור לגלוש בעדינות אל תוך ביתך על גלגלים. ברגע זה אתה זוכר איפה בילית את הלילה, חנית לצד אגם קטן, עצים רוכנים כאילו הם רוצים לגעת גם במים. ברקע טירה נהדרת נמצאת בהמתנה לביקורכם היום. זה לא חלום. אלה החיים שלך, המסעות שלך, חתיכת גן עדן שלך.

אם אתה חדש בעולם הנפלא של השכרת קרוואנים בחו"ל, הנה כמה דברים שחשוב שתדע לפני שאתה משכיר את הקרוואן לטיול החלומות שלך.

מסלול הטיול

התכנון לזה יכול להשתנות מאוד, אך השתמשו בו כנקודת מוצא כדי לדעת את סוג הקרוואן שתזדקקו לו.

עצה: אם מעולם לא טיילתם בקראוון, הייתי ממליץ לכם מאוד לא לנסות לראות את העולם בפרק זמן קצר. קרוואנים מתאימים ביותר לנסיעה איטית, ומאפשרים לכם להקדיש זמן להתפתל ברחבי הכפרים והעיירות מספיק זמן כדי לספוג אותה. על גבי מפה, עיירות יכולות להיראות קלות יחסית להגיע. זכרו כי השטח באירופה יכול להיות קשה, וכל מעבר בהרים ייקח הרבה יותר זמן מהצפוי. טיול שנראה כאילו הוא יכול לקחת 30 דקות יכול לקחת שעות.

לאן אתה הולך?

אולי אתה אוהב לתכנן כל פרט קטן וכל עצירה, או אולי אתה קצת יותר הרפתקן ואוהב לקחת כל דבר כמו שהוא מגיע. לא משנה מה הסגנון שלך, תצטרך להחליט על נקודת התחלה וסיום. זה יסייע בקבלת החלטה באיזה חברת השכרה להשתמש. כלומר אם אתם מתחילים ומסיימים בפריז, אין כל שימוש בהסתכלות על חברת שכירות שבה מיקום הקרוואן היחיד הוא פרנקפורט. תצטרכו חברת השכרה מגוונת כמו בנדנה.

ישנם כיום כלים מקוונים רבים למיפוי העוזרים בתכנון שלך, ומפות גוגל הן המומלצות ביותר. אתה יכול להזין קריטריונים כגון: אגרה / לא אגרה, נסיעה בכבישים מהירים וכו ', ואת כל המפות יכולים לשמור וגם להדפיס. אני משתמש בזה רק לתכנון כללי ומשתמש ב- GPS לפרטים הספציפיים יותר בעת נהיגה / ניווט.

אולי יעניין אותך גם השכרת קרוואן בארצות הברית

 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכירת רכב לפירוק – המדריך המלא
אם יש לכם רכב ישן או רכב שעבר תאונה ואין לכם מושג מה לעשות אתו כדאי יהיה לבחון את האופציה של מכירת...
קרא עוד »
ספט 29, 2021
דמויות מפרץ ההרפתקאות
מפרץ ההרפתקאות היא עיר בדיונית שקיימת מאז תחילת המאה ה-20. זהו מקום שאליו מגיעים אנשים מכל העולם כדי...
קרא עוד »
אוג 06, 2022
מנתחים פלסטיים מומלצים
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים שמתעניינים בתחום של ניתוחים פלסטיים. התפתחות הטכנולוגיה מאפשרת...
קרא עוד »
אפר 26, 2020