טונר – למה הם יקרים

כאשר מדברים על דיו למדפסת תמיד יהיו מושגים שלא מכיר כל כך בנושאים רבים וכך גם במדפסות ומוצרי משרדים וכשמידי פעם נתקלים במילה "טונר", באופן מפתיע רוב צרכני הדיו למדפסות מכל סוג שהם, לא ממש יודעים מה זה אומר טונר, ננסה כאן לפזר את העשן סביב המושג ולהסביר.

מה זה טונר |

בשונה מדיו, שאת חלקו בכל מדפסת נסביר אחר כך, הטונר הוא בעצם דיו שעבר כמעין היפוך או המרה לחלקיקים הנראים כמו אבקה בצבעים אשר מקבלים פקודות ממחשב המדפסת באשר לצורה ולמלל שאותה נרצה לקבל על גבי הדף הנשלח להדפסה. 

הטונר, יש שיגידו מדוייק יותר וחד יותר מה שנותן תמונה מושלמת וחדה. זה לא בהכרח אומר שהדיו נותן תמורה פחותה יותר אך כגוף טכנולוגי חדש יותר וודאי החדות ושבבי הטכנולוגיה הטמועים בו נותנים לו משמעות יתר.

מה הם ראשי דיו |

מחסניות הדיו הנמצאות בכל המדפסות כיום הם בעצם מיכלים קטנים מעין קופסאות מרובעות המוכנסות למדפסת ומספקות את הצבע הרב ה"נשפך" מהם אל תוך הדף. הדף נסרק על ידי המדפסת והמחשב שבו משדר לגוף מנוע המדפסת את אותות האלקטרוניים ומשם כמות הדיו המושלכת על הדף הרצוי יגיעו בצורות רבות ומגוונות אשר נקבעו על ידי המשתמש במחשב. 

לדיו הנוזלי ולדיו של הטונר המגיע בצורת אבקה, ישנם יתרונות וחסרונות ושלהם המשפיעים על כל משימה ומשימה שאותה נרצה לקבל מהמדפסת שלנו

מה נצטרך לשימוש ביתי |

בשימוש ביתי, נכון יותר להשתמש בדיו נוזלי ממחסניות הדיו המוכרות שכן הם מעט זולות יותר מאשר הטונר ולשימוש ביתי המצריך תמונות איכותיות וצבע בכמות מסויימת וביתית, תתן את הפתרון המספיק לשימוש אישי וביתי.

מה נצטרך לשימוש תעשייתי |

תכונות הטונר גדולות מאוד ומספקות גם צבע רב וגם חיסכון בצבע ולהם יכולת לבצע עבודה לאורך זמן ובאינטנסיביות. בגלל תכונות אלו הם מיועדות יותר למקומות עבודה הצריכים הדפסות עתק יומיומית ולאורך זמן מה שיתן ביטחון לעבודה ללא תקלות חוזרות של חוסר מהיר בדיו וגם איכות וחדות.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 אביזרי נוי לבית שישדרגו את הבית שלכם 
אביזרי נוי יכולים לשדרג את הבית בקלות רבה ניתן לבחור ממספר אביזרי נוי את האביזרים המתאימים לכם ביותר....
קרא עוד »
יונ 09, 2021
השכרת כיסאות ושולחנות לאירועים
יש לכם אירוע שהתחלתם לתכנן והייתם רוצים לדעת שהוא יצא לפועל על הצד הטוב ביותר? האפשרות של השכרת...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021
ממונעים לילדים בזול – כך תשלמו פחות
רוצים לפנק את הילד עם מתנה מקורית ומדהימה? ניתן לקנות ממונעים לילדים בזול אם רק מחליטים לקנות בחנות...
קרא עוד »
יול 26, 2021