לא רק בהוליווד, איך לשמור על מראה צעיר?

המאמר באדיבות ד"ר רונן גלזינגר

כולנו רוצים להראות צעירים. כן, גם אם כבר סגרנו יותר מארבע וחמש עשרות. הרצון להראות צעירים מניע אותנו לעשות פעולות שונות. תוחלת החיים בישראל עלתה משמעותית בשנים האחרונות. אבל כל המבוגרים הללו חפצים לשמור על מראה צעיר. הם רוצים לחיות בשמחה, בבריאות ובאושר וליהנות ממראה מחמיא ונאה.

מה עושים כדי להראות צעירים?

יש מגוון טיפולים ופעולות שניתן לעשות אותם כדי לשפר את המראה שלנו. מדובר על פעולות שמוגדרות כקטגוריה של רפואה אסתטית. ניתן באמצעות טיפולים אלו להשיג תוצאות נהדרות, ולשפר בצורה ניכרת את המראה שלנו. הטיפולים הללו יכולים להציע פתרון למגוון תופעות מעיקות. כמו אקנה, צלקות, צלוליט ועוד. וכמובן – הטיפולים הללו מציעים פתרונות עבור תופעות שקשורות לגיל המתבגר.

העור, הקמטים והמראה המזדקן

יש תופעות מוכרות ומשמעותיות שמשפיעות על המראה שלנו. התהליך הזה מתחיל להתרחש בסביבות גיל שלושים. ובשנים הבאות התופעות רק הולכות ומחמירות. מדובר על תופעות שמתרחשות בגין ירידה מרכיבים מסוימים בגופנו. התוצאה היא עור שמקבל מראה מקומט, קמטוטים שממלאים את הפנים ועוד. אבל התופעות הללו לא חייבות להפוך להיות לחלק בלתי נפרד מאתנו. אפשר גם לפתור את התופעות הללו וליהנות ממראה צעיר לאורך זמן.

טיפולים לשמירה על מראה צעיר

יש טיפולים שיש לבצע אותם לעיתים, ויש טיפולים שמבצעים פעם אחת בלבד. כמובן שבהתאם למצב של המטופל ולרצונו מתאימים את שיטת הטיפול הרצויה שתוכל להוביל לתוצאות הרצויות. כמובן שחשוב לבחור מכון מקצועי שמציע מענה הולם למטרה זו. מדובר על מכון או מרפאה אסתטית בה פועל צוות מקצועי שמכיר היטב את שיטות הטיפול השונות. לכל מטופל שפונה למקום מציעים את המענה הטיפולי המותאם לפי מצבו ורצונו. לקראת כל טיפול ישמע המטופל על השיטות השונות האפשרויות לו. כמו כן הוא יקבל את כל המידע הנחוץ עבור קבלת החלטה. על משך הטיפול, על התוצאות הצפויות, על העלות ועל ההרגשה במהלך הטיפול. בין אם אתם רוצים לטפל בצלוליט ובין אם אתם חושבים על מתיחת פנים או מתיחת סנטר כפול – היו אופטימיים, יש לכם סיכוי טוב להראות צעירים מכפי גילכם.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדגמים השווים של אסיקס
ספורטאים רבים רוכשים כבר שנים נעלי ספורט של אסיקס, כיוון שהאימום שלהן מתאים מאד לרגל שלהן ולכן הם...
קרא עוד »
מאי 23, 2022
מי מוסמך לבצע בדיקת קרינה ובדיקה של גז ראדון?
כדי לערוך בדיקת קרינה וגם בדיקה של גז ראדון, תצטרכו לפנות אל חברה אשר קיבלה את ההסמכה הנדרשת מהמשרד...
קרא עוד »
מרץ 09, 2021
מנעולן בבאר שבע
בדרך כלל, איתור מנעולנים באזורכם זהה למציאת קבלן ביתי כמו אינסטלטור או מנקה בריכה. התהליך בדרך כלל...
קרא עוד »
פבר 10, 2021