לפני החגים – אילו מתנות נביא למארחים?

חברת thegift היא חברה וותיקה מזה כחמש עזרה שנים, התמחותה היא ביבוא, שיווק ומיתוג של מתנות מקוריות, גאדג'טים ומוצרי פרסום שמטרתם היא להפוך כל אירוע, לסיפור הצלחה. בחברתנו קיימים מוצרי פרסום ייחודיים במינם. דה גיפט, משווקת את מוצריה למגוון רחב של חנויות ברחבי הארץ. זוהי אחת החברות הוותיקות ביותר בתחום המתנות והגאדג'טים בארץ. כל מוצרינו, המוצגים באתר הם מתוצרת של חברות רבות וידועות בשמן. חשוב להדגיש, שכל המוצרים שלנו עומדים בדרישות של תקני האיכות המחמירים של הארץ והעולם.

קטלוג מוצרים

אצלנו תראו קטלוג צבעוני ומגוון ובו מוצרי פרסום של חברת המתנה, כולל מתנות לעובדים לראש השנה והחגים, מתנות לוועדי עובדים, מתנות לחגים, גימיקים, מתנות ממותגות, גאדג'טים ועוד מגוון רחב של מתנות מקוריות וייחודיות שבהן תוכלו בוודאי גם להוסיף מיתוג אישי שלכם עם הלוגו של חברתכם.

חגים ואירועים

התקופות הכי עמוסות בבחירת מתנות הן בתקופות החגים. בתקופות מיוחדות אלו, זו הזדמנות מיוחדת לפנק את הקרובים שלנו. במידה ואתם מתארחים בבית של קרוביכם לקראת החג, זו הזמנות נהדרת לפנק את היקרים אלינו. בחברתנו the gift תוכלו לבחור ממגוון רחב של מתנות מיוחדות שמי שיקבל מכם את המתנה, בוודאות ירצה לקנות מחברתנו מתנה בסגנון עבור חברו. כמובן שאם תרצו תוכלו למתג את המתנה באופן שתרצו, משפטי מסר, משפטי אהבה ועוד. בקטלוג שלנו תוכלו למצוא חבילות שי ממותגות לחגים. ניתן לבחור את החבילה שהכי תתאים לכם, בגודל ובמחיר. המטרה שלנו היא להקל עליכם ולאפשר לכם לקנות מתנה מיוחדת ומהודרת בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם. תמצאו אצלנו מארזי יין חגיגיים עם פותחנים חשמליים, חבילות מתוקים מפנקים, מארזי שוקולד, חבילות גדולות וקטנות הניתנות למיתוג, ועוד מגוון של חבילות שי מהודרות.

אצלנו תמצאו שירות מקצועי ואמין שמאפשר לכם לבצע הזמנות מיוחדות על פי דרישה. אנחנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל תהליך הרכישה. כל זה בהתאם לתקציב, עיסוק, קהל היעד והמסר שתרצו להעביר. לסיכום, אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומושקעת שתיזכר בלבתמצאו אותה אצלנו.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כלי גינון נטענים
טיפוח הגינה הוא לא עניין פשוט. הוא דורש עמל רב ועבודה סיזיפית. אבל אפשר לומר שכאשר יש לנו את הציוד...
קרא עוד »
מרץ 05, 2020
ציוד ההתזה החדשני ביותר ב2019
העולם שלנו הולך ומתקדם בצעדי ענק. בכל תחום אנחנו עדים לחידושים מפתיעים ולאפשרויות חדשות כאשר גולת...
קרא עוד »
אוק 27, 2019
מתי הזמן הטוב ביותר לקנות מעילים לנשים?
הזמן הטוב ביותר לקנות מעילים לנשים יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל האזור בו את גרה, האקלים וסוג...
קרא עוד »
יול 02, 2023