מה חשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים נעלי כדורסל

המאמר באדיבות https://euro-sport.co.il

בשונה מבחירת נעליים חגיגיות אשר בהן שמים דגש על העיצוב והאסתטיקה, הרי כאשר בוחרים נעלי כדורסל, ישנם שיקולים אחרים אותם יש לקחת בחשבון. לצורך משחק כדורסל ולכל פעילות ספורטיבית אחרת יש להצטייד בנעליים מתאימות כדי שהפעילות תוכל להתבצע בנוחות וכמו שצריך. להלן מספר נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים נעלי כדורסל.

נעלי ספורט – מבחר ענק ומסנוור

שוק נעלי הספורט הינו שוק רווי מאוד אשר מציע מבחר ענק של סוגי נעליים. המטרה העיקרית של נעלי הספורט היא, לאפשר למתאמן לבצע את התנועות השונות ביעילות ובקלות מבלי להסתכן בנזקים גופניים. בעקבות זאת, חשוב להתאים לכל סוג ספורט את הנעל המתאימה לו ביותר. לדוגמא – נעלי ריצה, מצוידות בבולמי זעזועים ובסוליה רכה וגמישה, נעלי כדורסל הן נעליים גבוהות שעוטפות את הקרסול ומקבעות אותו למקום וכן על זו הדרך.

לשים לב לסימני שחיקה ובלאי

גם הנעליים הטובות ביותר מתבלות ונשחקות עם הזמן. על כן, חשוב לשים לב למצב הנעליים לפני כל אימון. גם אם יש ברשותכם נעלי כדורסל יקרות, אך הן נמצאות בשימוש יום יומי, סביר להניח כי יוצר בהן בלאי בשלב מוקדם ממה שחשבתם. 

חשוב לדעת כי נעליים שחוקות ובלויות, אינן יכולות למלא את תפקידן כראוי ולכן יש צורך לחדש אותן מדי תקופה. על כן, אם אתם לא בטוחים כי מצב הנעליים שלכם מצריך להחליף אותן באחרות, תוכלו לגשת למאמן הכושר שלכם והוא ידע להגיד לכם מה מצב הנעליים והאם יש צורך להחליף אותן.

התאמה אישית של הנעליים

כאשר אתם רוכשים נעלי כדורסל חדשות, חשוב לשים לב כי לא מספיק להתאים את סוג הנעל לענף הספורט, אלא יש צורך להתאים אותה גם לסוג הרגל שלכם. כדאי לרכוש נעלי כדורסל או כל נעל ספורט אחרת, רק בחנות בה עובדים אנשי מקצוע. כאלה שמבינים בנעליים וידעו להתאים לכם את הנעל שהכי מתאימה לסוג הרגל שלכם.

כמו כן, אם יש לכם נעל מסוימת שבה השתמשתם עד עכשיו והיא הייתה נוחה לכם, מומלץ שתרכשו את אותו דגם ובכך תדעו בוודאות כי עשיתם את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

אולי יעניין אותך גם נעלי ספורט לגברים

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טבעות נישואין – מתי התחיל המנהג?
כנראה שהמנהג לתת טבעות נישואין או אירוסין לא כל כך שייך לדת מסויימת אך ביהדות אפשר לראות סימנים לכך...
קרא עוד »
ספט 04, 2019
איך לבחור תמונות לסלון?
הסלון מהווה את המוקד העיקרי של הבית. סלון הבית משמש למפגשים בין דיירי הבית, לאירוח ולפעילויות מהנות...
קרא עוד »
דצמ 29, 2021
כל הסיבות לאתגר את עצמכם עם משחקי חשיבה קשים
המאמר באדיבות http://www.enigmachallenges.co.il משחקי חשיבה קשים יכולים להיות מומלצים וטובים לילדים, בני נוער...
קרא עוד »
מרץ 07, 2021