קורס לבגרות באנגלית – 5 טיפים שיעזרו לכם להצליח

המאמר באדיבות גול בגרויות

בחינת הבגרות באנגלית נחשבת לאחת הקשות ביותר וציון "עובר" מהווה הכרח לקבלת תעודת הבגרות המיוחלת. במילים אחרות: בלי ידע באנגלית – אין בגרות. הקושי הרב והצורך של רוב התמידים לגשת לבחינה בהיקף של 5 יחידות (אם כי ניתן גם לגשת ברמות של 3 ו-4 יחידות)  כדי לקבל הכרה בכניסה לאוניברסיטאות – גורמים לכך שנוצרו אמצעי עזר רבים כדי לסייע לתלמידים. אחד מהם הוא קורס מקוון ללימוד בגרות באנגלית באמצעות האינטרנט אשר מאפשר לנרשמים ללמוד את החומר בקצב מהיר בהרבה מזה שנלמד בכיתה, וגם להשלים פיגורים ולהגיע לרמה הנדרשת בלי הלחץ המאפיין ישיבה יומיומית בכיתה. בעיה נוספת בלימודי אנגלית היא מורים שאינם מצליחים העביר את החומר היטב. 

הנה 5 טיפים שיעזרו לכם להצליח:

1. הדקדוק הוא נושא מרכזי אבל אין עליו שאלות ספציפיות ששוות נקודות במבחן. לימודי הדקדוק מתחילים כבר בבית הספר היסודי ונמשכים בחטיבת הביניים, אבל לא בתיכון. אם יש לכם בעיות ואינכם שולטים בדקדוק – תוכלו להשלים זאת באמצעים מקוונים כמו קורס מיוחד לבגרות המבוסס על סרטוני וידיאו. 

  1. יש מורים שמעט תלמידים מסתדרים איתם ולכן אינם מצליחים להפיק את המיטב משיעוריהם. באמצעות הנחיה אישית אפשר להתגבר על הפערים ולהיעזר במורים מעולים ויצירת קשר 1 על 1 איתם. 
  2. יש תלמידים שחוששים או לא מסוגלים ללמוד באמצעים מקוונים משום שהם חוששים או אינם רגילים לכך. לכן ניתן לבטל את ההרשמה לקורס המקוון בתוך 72 שעות  וכספכם יוחזר במלואו. כך תדעו מראש שיש לכם זכות לוותר על ההרשמה ולא תחושו ש"נפלתם במלכודת". כמו כן, דקה ראשונה מכל סרטון פתוחה בחינם לצפייה, כדי שתוכלו להתרשם.
  3. הבחינה כוללת קטע של 20 נקודות על בחינה בעל פה. כאן תצטרכו לתרגל שיחה והקשבה. לעתים עניין זה בעייתי במיוחד בכיתה ולכן תרגול חוזר עם מורה יכול להיות אפקטיבי במיוחד בקורס מקוון.
  4. מי שמעוניין להשקיע צריך לתרגל שוב ושוב ובאמצעות קורס מקוון גם ספרי תרגילים גדולים הינם זמינים להדפסה ולפתרון. 
General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ממש מעבר לפינה, נופש מעולה לשומרי כשרות
אצל כל אדם קיים הרצון לגלות עולם, חילוני כמו דתי, חרדי לעומת מסורתי. בכל אחד חבויה התשוקה לצאת ולראות...
קרא עוד »
נוב 05, 2019
עיצוב פנים בתים פרטיים
עיצוב פנים לבית הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר שאתה יכול לקחת בחשבון בעת עיצוב הבית שלך. עיצוב הפנים...
קרא עוד »
נוב 03, 2022
איך לעצב שולחן מתוקים
שואלים את עצמכם איך לעצב שולחן מתוקים ותהיו מעוניינים לוודא כי אתם משיגים מענה מיטבי עבור האירוע...
קרא עוד »
מרץ 11, 2021