עשינו עסק: הפקת סרטים שונים לשיווק העסק החדש

על ההתרגשות שבהקמת עסק חדש לא צריך באמת לספר לכם, אתם מרגישים אותה עמוק בלבכם. לאחר תקופה לא קצרה של השקעה – בזמן ובכסף, אתם רוצים להציג לעולם את הבייבי שלכם. על מנת שתוכלו להגיע לכמה שיותר קהלים, ברור לכם כי תצטרכו לפרסם את עצמכם. מה שעוד ברור לכם הוא שכיום מרבית הפרסום מתבצע ברחבי הדיגיטל – בשלל פלטפורמות.

רגע לפני שגם אתם יוצאים לדרך, לפניכם כמה סוגי סרטים שכדאי גם לכם להשקיע בהפקתם. כל סרט מגלם בתוכו מטרה אחת, אך המשותף לכולם הוא התדמית החיובית שהם מייצרים בעבורכם.

כרטיס הביקור שלכם – סרט התדמית

הסרט הבסיסי ביותר המומלץ לעסקים חדשים וותיקים יותר, הוא סרט התדמית. צאו מנקודת הנחה שלא כולם מכירים אתכם, ויותר מזה – ישנם כאלו שרוצים להכיר אתכם אך כלל לא מודעים לקיומכם. סרט תדמית לעסקים קטנים מתמקד בכם: באנשים שעומדים מאחורי העסק, באג'נדה העסקית ובבידול שלכם מיתר המתחרים (בהנחה וישנם כאלו). סרט התדמית אמנם לא ארוך, אך הוא אפקטיבי ומצליח להעביר מסרים מדוייקים במסגרת הזמן התחומה.

לאחר צפייה בסרט התדמית, יוכלו הצופים לפנות אליכם (דרך אתר הבית, הפייסבוק, תיבת המייל וכיוצא בזה), ומשם להמשיך אתכם את ההתקשרות. בסרט זה ניתן דגש רב על עיצוב התדמית שלכם ויצירת הילה חיובית ומרשימה.

סרטון שיווקי לקראת אירוע קד"מ או השקת מוצר

בעוד סרטון התדמית הינו סרטון כללי יותר שאפשר לדמות אותו ללחיצת יד, הסרטון השיווקי הוא כבר שלב המכירה. לרוב, נהוג להתמקד במוצר אחד או בשירות אחד שאתם מציעים. בסרטון השיווקי מתמקדים בתועלות של המוצר, בזיהוי והדגשת נקודת הכאב של הצופים ובמבט לעתיד איך יראו חייהם של הרוכשים לאחר שימוש במוצר.

סרטון שיווקי כשמו כן הוא – שיווקי, אך חשוב לדעת לייצר "שיחת מכירה" איכותית. לא אחת, ישנם לקוחות שנסוגים לאחור בעקבות מסע מכירה מאסיבי, לוחץ ולא נעים. בעת שאתם מספיק בטוחים במוצר שלכם, ניתן להציגו בסרטון שיווקי בדרך אלגנטית ונעימה – כזו שלא תשאיר ברירה לצופים אלא לפנות אליכם. סרטון שיווקי יכול להיות כחלק מיחסי הציבור לקראת אירוע קד"מ או השקה.

פרסומת איכותית להפצה ויצירת מודעות למותג

ומה לגבי פרסומות? גם עסקים קטנים ובינוניים בוחרים להפיק פרסומות. יצירת פרסומת מבוססת על שלבים רבים, ומאחורי התוצרים שאתם צופים בהם בטלוויזיה ישנה עבודה ממושכת ומאומצת. שימו לב כי עם הפקת פרסומת, נדרשת עבודה על אסטרטגיה שיווקית (להבין איך הלקוח חושב ולהתאים לו את התכנים).  הפרסומת חייבת לפנות אל הקהל היעד שלכם, כאשר הפנייה מתבצעת באמצעות פרזנטור מתאים, שפה מתאימה ופנייה נכונה אל הרגש. את הפרסומת ניתן כמובן לפרסם בטלוויזיה, אך גם ברחבי הרשת כבאנר מרכזי באתרים גדולים, באתר הבית שלכם, בפייסבוק, ביוטיוב וכיוצא בזה.

סרט הדרכה: מה הוא נותן לכם ומה הוא נותן ללקוחות?

סרטי ההדרכה מאפשרים לכם לחסוך את השיח שבין נציג שירות ולקוח, ופשוט להסביר ללקוח שלכם איך לתפעל את המוצר שזה עתה הוא רכש. מה יוצא לכם מזה וללקוחות מזה?

  • אתם חוסכים רבות בכוח האדם – הסרט מדריך את כל הלקוחות שלכם ואין צורך במוקד שירות עם עשרות נציגים!
  • הלקוחות לא צריכים להמתין ממושכות על הקו לנציג שירות
  • השירות שיקבלו הלקוחות יהיה תמיד הטוב ביותר (הסרטון מעניק שירות באיכות קבועה, בניגוד לנציג אנושי)
  • הסרטון עושה עבורכם עבודה שיווקית, הלקוח נקשר אליכם ומתחבר אל המותג שלכם
  • שביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות בעקבות שירות מהיר, נגיש ועצמאי

קרוא עוד על סרטי תדמית של 7doors לחברות