הפקת אירועים לחברות – איך לעשות את זה בתקציב מינימלי

המומחיות שלנו היא הפקת אירועים עסקיים מוצלחים בלי לקרוע את הכיס. הגישה הייחודית שלנו הצמיחה כבר עשרות אירועים עסקיים שהוכתרו כהצלחה גדולה בקרב בעלי העסקים.

החשיבה מאחורי הפקת האירוע

ההצלחה טמונה במידע על מטרת המפגש, מפגש לקידום מכירות, השקת מוצר חדש, מפגש של עובדי החברה וכו'. בהתאם לכך אנו בונים את המעטפת הנכונה ביותר לכל צורך.

במקרים רבים, קיימת חשיבה ליצור חיבורים ושיחות מינגלינג בין האורחים השונים. לכן, רוב האירוע יהיה בשיטת הגשת המזון במזנונים ולא בישיבה סביב השולחנות כדי ליצור יותר אינטראקציה בין המשתתפים. אופציה זו זולה יותר ולכן מפחיתה את העלויות הכלליות באירוע.

קולינריה באירועים עסקיים

המוטו הוא לייצר מנות קטנות של ביס אחד או לכל היותר שני ביסים כדי לאפשר שיחה קולחת עם קולגה. כשמגישים בדוכני הכניסה מאכלים מורכבים על צלחת, זו צורת הגשה שהיא נוחה פחות לאירועים העסקיים ולכן אנחנו מוותרים עליה מראש.

הנראות הכללית של דוכני המזון היא נושא חשוב מאד ולכן אנו משקיעים בהכנת מטעמים באיכות יוצאת דופן, חומרי גלם טריים וריחניים, צבעוניות רבה והיצע נרחב של אפשרויות הן אם מדובר באירוע בסגנון חלבי או בסגנון בשרי.

הקהל המגיע אל אולם אירועים בחיפה שהוא אולם יפהפה, אוכל בשלב הראשון עם העיניים ואוהב מאד את המראה של המגשים עמוסי כל טוב הממתינים להם בכל אחד מהדוכנים המעוצבים. טעמם המשובח של המאכלים השונים הוא גורם משמעותי להצלחת האירוע.

מבנה האולם בעת האירוע

כדי לחסוך בהוצאות, המוזמנים עומדים ליד המזנונים ונהנים מהמנות המשביעות ולאחר מכן יושבים בקבוצות או על הכיסאות שסודרו מראש כך שיהיה נוח לכולם לצפות במצגות ולהקשיב למרצים ולמנהלים.

עיצוב האולם

הקו העיצובי של האולם שבוצע עם הקמתו הוא יפהפה ולכן אין כל צורך להוסיף ולמקם ברחבי האולם אקססוריז או פריטים נוספים שעלותם גבוהה.

ההשקעה המהותית באירוע עסקי היא בקולינריה ומעבר לכך לאור ההשקעה המינורית עלותו של האירוע כולו הוא בתקציב מינימלי ולכן סוחפת עסקים רבים לבחור במקום זה כאולם המועדף.