פליירים, האם יש עוד צורך בהם?

אחת התובנות שהפיקה מפלגת הליכוד לאחר הבחירות השניות של שנת 2019, ולקראת בחירות 2020 היא, כי לא די בשיווק בניו מדיה, אלא יש צורך חשוב ומשמעותי ביותר גם בפרסום מהדור הישן, וחובה להיות בשטח האמתי, ולא רק במגרש הווירטואלי.

אז כן, פלייר נחשב אמצעי פרסומי מהדור הקודם. הוא אמתי, מודפס, ואין לו נוכחות במרחב הווירטואלי של פייסבוק – אינסטגרם – טוויטר וחבריהם.

אבל – לא נס ליחו, וגם היום, עיצוב פלייר שנעשה בצורה מקצועית ונכונה, נכתב היטב ועוצב בצורה הולמת ומיטבית שפונה ישירות ללב של קהל היעד שלכם – יכול לעשות עבודה טובה יותר אף משל קמפיין אגרסיבי בפייסבוק.

אבל – בשביל לקבל פלייר תועלתי באמת, תהיו חייבים להיות שנונים ומחודדים, בולטים, מושכים ואטרקטיביים.

החלטתם להכין פלייר. על אילו סעיפים חשוב שתתנו דעתכם?

דבר ראשון: העיצוב. הרושם שמתקבל בתודעתם של אלו שקבלו את הפלייר מושפע באופן ישיר מהאופן שבו עוצב הפלאייר. לכן חשוב להקדיש את המשאבים ולפנות למעצב גרפי ברמה מעולה כדי ליצור פלייר שיעשה את העבודה שאתם מצפים לקבל ממנו וייצג אתכם ואת בית העסק שלכם בצורה הראויה.

דבר שני: חלוקה סלקטיבית. חשוב מאוד להתמקד בקהל היעד אליו אתם פונים, ורק בקרבו לחלק את הפלייר. הימנעו מחלוקה המונית, שיוצרת אפקט של השלכה אינסטינקטיבית לפח גם אצל מי שעשוי להיות לקוח שלכם והוא כן נמצא בקהל היעד, אך בעקבות ההפצה ההמונית עשוי לתת לפלייר דווקא יחס חסר סבלנות ולהשליך אותו לאשפה עוד בטרם הציץ בו ובכלל נתן בו את עינו.

דבר שלישי: המסר. בפלייר נכון ומקצועי תראו לנכון להביע מסר אחיד וברור. לא כאן המקום להסתבך עם מסרים שנמשכים ונמרחים. התחברו למסר אחד, והגישו אותו בצורה ברורה ובכתיבה שיווקית שנוסחה בצורה מקצועית וביד אמן.

כך תבטיחו לעצמכם פלאייר אפקטיבי, שיניע את קהל היעד לפעולה אותם אתם מקשים שהם יבצעו, אם זו רכישה של מוצר, הצטרפות למועדות לקוחות, הצטרפות לקורס או ללימודים או כל מטרה אחרת לשמה החלטתם להפיץ את הפלאייר. במידה והנכם מעוניינים גם בעיצוב מקצועי של באנרים, לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף על הנושא.