יתרונות מרכזיים בכרטיס ביקור דיגיטלי

שמעתם לאחרונה מקולגות שונים על האפשרות של פיתוח כרטיס דיגיטלי לעסק? כדאי אם כך שתכירו מעט יותר מקרוב את האופציה הנהדרת הזו, שלא רק תקדם את העסק שלכם ותעניק לו מימד עדכני וטכנולוגי יותר, אלא גם תאפשר לכלל הלקוחות, ספקים וקהל הצרכנים הרחב לשמור איתכם על קשר ישיר בצורה יעילה וקלה יותר. לכן ריכזנו עבורכם כמה יתרונות מרכזיים שיש בכרטיס ביקור דיגיטלי:

כרטיס ביקור נגיש ונוח

כרטיס ביקור דיגיטלי מוצג לכל אחד באופן מקוון על גבי מכשיר דיגיטלי המחובר לרשת כמו טלפון חכם, טאבלט או מחשב נייח/נייד. בדרך הזו קהל הלקוחות יכול לקבל מידע על העסק בצורה נגישה ונוחה יותר, מאשר להסתפק בהחזקה של כרטיס ביקור מנייר שלא מכיל מידע רב על העסק למעט שם החברה, דרכי יצירת קשר וכתובת.

אפשרות לשיתוף מידע על העסק

כשלקוח מקבל מהעסק קישור לטלפון של כרטיס הביקור הדיגיטלי, הוא למעשה יכול לשמש ככלי שיווקי עבור העסק הודות לאפשרות של העברה ושיתוף של הקישור לחברים, בני משפחה, מכרים ואפילו אנשים שיכולים להפוך להיות משקיעים פוטנציאליים.

מראה עדכני, מושך ומסקרן יותר

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, קיימת אפשרות ליצור את הרושם הנכון עבור קהל לקוחות חדש באמצעות משיכה ויזואלית בלבד – שזו יוצרת את הרושם הראשוני, ואת ההחלטה בצריכת המוצרים/שירותים של העסק. את המטרה הזו ניתן להשיג באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב בצורה מקצועית, שנראה הרבה יותר מעודכן, מסקרן ומושך את קהל הצרכנים הרלוונטי.

קישורים ישירים לנכסים דיגיטליים של העסק

קהל הלקוחות של היום הוא מעט יותר חדשן, ולכן באופן טבעי יעדיף לבצע מעין מחקר מקדים על עסק מסוים לפני שיפנה לקבל את שירותיו. עם הכרטיס הביקור הדיגיטלי כלל הלקוחות יוכלו לקבל את המידע הרלוונטי שהם רוצים לדעת על העסק, הודות לבחינה והתרשמות מנכסים דיגיטליים שונים ששייכים לעסק.

אולי יעניין אותך גם כרטיס ביקור לעורך דין