די לחיפושים מתישים – ככה מחפשים דברים

המאמר באדיבות לינקלי

שיטת החיפוש המקובלת היא באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. הלקוח מקליד מילות מפתח מסוימות ומקבל דף חיפוש ובו הרבה מאד עסקים.

מנוע החיפוש של גוגל 

שמם או סוג העיסוק של כל אחד מהעסקים אינו זהה בדיוק למילות המפתח ולכן על הלקוח לעבור על כל הרשימה מלמעלה כלפי מטה עד שהוא מוצא בין השורות שם אחד או שניים שהוא זהה למידע הספציפי שביקש הגולש.

במקרים רבים הגולש נכנס לשורה מסוימת ורואה שהמידע שם לא תואם את הצורך שלו וכך נכנס לאתר אחר ולעוד אתר עד שהוא מגיע למקום הנכון.

חיפוש דברים באתר החדש 

כדי לחסוך את כל הטרחה הזו נכנסים מעתה רק לאתר החדש. שם כל גולש נחשף לאין ספור אפשרויות מדויקות. הוא מקליד את הנתונים וישר נפתח לו מסך מאד מפורט עם המון מידע ואם יש לו צורך הוא עובר הלאה ללינקים הבאים, עד שהוא מגיע ללינק בו ממתין לו כל המידע הרלוונטי.

כל לינק מאפשר ללקוח לבחור בין אפשרויות שונות, להוריד טפסים, לשלם תשלומים, להזמין פריטים הכול בהתאם לרלוונטיות בכל אתר. היתרון הוא הנגישות האופטימלית והמעטפת המדויקת והמפורטת אשר למעשה עונה על כל צרכיו של הלקוח והוא אינו צריך בדרך כלל להתקשר או לשלוח מייל. באתר חשבו מראש על הצורך של כל לקוח ולכן הידע כולו מונח על כף ידו. 

שיטת האיתור החדשה 

כל מי שנחשף לשיטת האיתור החדשה והמדויקת נכנס בכל צורך רק לאתר החדש ומיד מקבל את כל התשובות הנחוצות לו. לאתרים הישנים כמו למנוע החיפוש של גוגל הוא לא נכנס כיוון שברור לו שהוא יבזבז זמן רב תוך דילוג בין אתרים שונים עד שימצא את האתר המדויק ביותר התואם את הצורך שלו. 

באתר החדש הוא ימצא את המוצר שחיפש וגם את המקום שבו אפשר לרכוש אותו בעיר מגוריו, בעיר סמוכה או שאולי המוצר אזל מהמלאי ולכן חבל ללכת לחנות זו או אחרת ולבזבז זמן כאשר המוצר כבר אינו קיים.

אולי יעניין אותך גם פרסום לעסקים