איזה תרגילים אפשר לעשות עם גומיות כושר?

המאמר באדיבות פיטבנדר

כושר חשוב מאד לבריאות אך לא תמיד יש לכם זמן ללכת למכון כושר או שאין לכם תקציב לכך. הכירו את גומיות כושר המכונות גם גומיות אימון מדובר על מוצר כושר יעיל ופשוט ולא יקר יחסית. הוא מכיל סט של גומיות כושר ברמות כושר שונות. 

ניתן לבצע תרגילים שונים עם גומיות כושר מטרת המאמר הזה להבין איזה תרגילים אפשר לעשות עם גומיות כושר. 

איזה תרגילים ניתן לבצע? 

ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים אשר המטרה שלהם לעבוד על שרירי פלג הגוף העליון הנה מספר תרגילים לדוגמא:

תרגיל להעלאת הדופק וחיזוק שיווי המשקל:

בשלב הראשון של התרגיל יש לעמוד במרכז הגומייה בשתי הקצוות שלה יש לבצע חמישה ניתורים שמאלה חמישה ימינה תוך כדי שהבטן אסופה הרגליים מכופפות וכן בנוסף לכך הראש בהמשך הגוף. 

יש לחזור על התרגיל ברצף חמש פעמים. 

תרגיל נוסף כפיפות  צידיות

מתרגל את שרירי המותנים, שרירי הבטן האלכסוניים, שיווי המשקל. 

יש לעמוד במרכז הגומייה ולהחזיק בשתי הקצוות יש לעמוד מעל 30 ס"מ ובכך לחזק את הקושי שבתרגיל זה. 

יש להתיישר לעמידה תוך כדי ששומרים על בטן כפופה וישבן מכווץ. 

יש לבצע 30 כפיפות עמוקות לשני הצדדים, יש להמשיך בעשר ניעות קטנות לצד ימין ואז לעבור לצד שמאל יש לחזור על הרצף 3 פעמים. 

תרגיל נוסף משיכה עצמית :

מתרגל את: זרועות , כתפיים , שכמות, וכושר אירובי. 

יש לכרוך את הגומייה סביב הגב כאשר אוחזים בה משני הצדדים קרוב למותן. 

תוך כדי צעידה איטית תוך כדי שמירה על ישבן מכווץ. 

יש לבצע 20 מתיחות של הגומייה ו20 מתיחות של הגומייה לצדדים יש לחזור על הפעולה 3 פעמים ברציפות.