איך לבחור שולחן לפינת אוכל?

המאמר באדיבות מג'יק מומנטס

שולחן אוכל הוא כזה שבו מבקשים לבצע שימוש להרבה מאוד זמן, והבחירה של שולחן חדש היא כזו שמצריכה שימת לב כדי שהרהיט הזה יהיה שימושי ונאה כאחד.

הגודל של פינת האוכל

לא כל פינת אוכל היא כזו אשר דומה לאחרת, ויש כאלה שמגיעות עם שטח די מצומצם לעומת אחרות שמאפשרות הנחה של שולחן פינת אוכל גדול ורחב שיש לו מספיק מקום גם כשאר הוא במצב שבו הוא נפתח עוד הלאה ביום חג. זה די נפוץ לראות את המעבר של הרבה מאוד אנשים לפינות אוכל עגולות לא רק בשל העובדה שהן נראות נפלא, פשוט כי השטח שקיים עבור המיקום של פינת האוכל הוא קטן והנחה של שולחן עגול מאפשרת יצירה של מקום נוח לאכילה מבלי להכביד על השטח עם ריהוט רחב מידי.

כמות בני המשפחה

בסופו של דבר, הדרך הכי בטוחה לדעת האם שולחן של פינת אוכל יהיה מספק בגודל שלו תעשה בצורה הכי טובה על ידי רכישה של שולחן לפי כמות האנשים שאמורים להסב סביבו ביום חול ובשבת. אם מדובר במשפחה בעלת ארבע נפשות, שולחן שמספיק לארבע יהיה די והותר, אולם, אם זו משפחה קטנה אשר נוהגת לארח בצורה קבועה בשבתות וימי חג, אז כבר צריכים לחשוב על שולחן שלא יצריך בכל פעם פתיחה וסגירה ויהיה כמה שיותר מכיל בצורה "הרגילה". 

שולחן של שישה סועדים יכול להיות מספיק גם עבור עשרה כשמוסיפים כסאות סביב, ואם הכמות גדולה יותר יהיה זה כדאי לבחור שולחן קל לפתיחה ורכישה של כמה כסאות שניתן לערום ולהניח בצד עד לאותה השעה של הארוחה שאליה מוזמנים כולם.

הסגנון של עיצוב הבית

לאחר שכבר מבינים את גודל השולחן המתאים לחלל פינת האוכל ויודעים כי הוא יהיה מספיק ומרווח לכל הסועדים רוב הזמן, הצעד הבא הוא לבחור את העיצוב המועדף. נכון להיום הטרנד מראה כי יותר מעדיפים שולחנות בגוון אלון בשילוב עם צבע עץ מולבן או ללא השילוב הזה בכלל. הבחירה של הכיסאות היא בדרך כלל לפי המלאי או בסט קיים. בכל מקרה חשוב כי הסט יתאים אל העיצוב הקיים בבית.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפחתת משקל עם הרבלייף
רוצים להפחית במשקל הגוף שלכם? ובכן, זה לא קל אם עושים זאת בדרך הישנה והמפרכת. עם השנים, יותר ויותר...
קרא עוד »
דצמ 31, 2021
מדביר עכברים
עכברים הם אחד המזיקים המטרידים והמסוכנים בעולם. הם עלולים לגרום נזק רב לרכוש שלך ואפילו לחיים שלך. עם...
קרא עוד »
יונ 01, 2023
פליירים, האם יש עוד צורך בהם?
אחת התובנות שהפיקה מפלגת הליכוד לאחר הבחירות השניות של שנת 2019, ולקראת בחירות 2020 היא, כי לא די בשיווק...
קרא עוד »
פבר 29, 2020