איך מתפעלים מצב של פנצ'ר בגלגל?

פנצ'ר בצמיג יכול להוות אי נוחות, אבל זה תופעה שכיחה אצל נהגים. חשוב לדעת איך להתמודד עם מצב של פנצ'ר על מנת שתוכל לחזור במהירות ובבטחה לכביש. במאמר זה, נדון בכמה צעדים חשובים לטיפול במצב תקר בצמיג.

בטיחות קודמת לכול: אם יש לך פנצ'ר בגלגל תוך כדי נסיעה, הצעד הראשון הוא למצוא מקום בטוח לעצור את הרכב שלך. עצור לצד הדרך ככל האפשר והדלק את פנסי המפגע שלך (דאבל וינקר). הימנע מעצירה באמצע הכביש או על כתף צרה שבה עלולים לפגוע בך כלי רכב חולפים אחרים.

החלף את הפנצ'ר

לאחר שעצרת בבטחה, הסר את הפנצ'ר והחלף אותו בצמיג הרזרבי. ודא שהאזור סביב הצמיג נקי ויבש לפני החלפתו. כדי להסיר את הצמיג הפנצ'ר, השתמש בג'ק רכב כדי להרים את המכונית, שחרר את אגוזי הזיזים ולאחר מכן הסר את הצמיג הפנצ'ר. לאחר הנחת הצמיג הרזרבי במקומו, הדקו את האומים כראוי, אך לא חזק מדי.

להזמנת שירותי גרירה ברמת גן היכנסו לאתר https://golantowing.com/towing-in-ramat-gan/

תיקון או החלפת הצמיג שלך

צמיג רזרבי אינו מיועד לנסיעה למרחקים ארוכים או במהירויות גבוהות. לאחר החלפת הצמיג הפנצ'ר עם רזרבי, קח את המכונית שלך לתיקון כדי לתקן או להחליף את הצמיג. אם הצמיג הפנצ'ר סובל מנזק או בלאי, ייתכן שיהיה צורך בהחלפת צמיג, בדרך כלל מדובר בתיקון שאינו עולה הרבה כסף.

לסיכום, פנצ'ר יכול להיות מלחיץ, אבל לדעת איך להתמודד עם המצב יכול לחסוך זמן ותסכול ומתח מיותר. הבטיחות צריכה להיות הדאגה העיקרית, ולאחר מכן החלפת הצמיג הפנצ'ר בצמיג הרזרבי ולקחת את המכונית שלך לתיקון כדי לתקן או להחליף את הצמיג. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל לחזור לכביש בבטחה ובמהירות.  מידע נוסף באתר גרר גולן

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לשמור נכון על עדשות המגע?
לא מעט אנשים בוחרים להרכיב עדשות מגע. מדובר על תחליף למשקפיים שמאפשר לכל אדם לראות בצורה נוחה ומעבר...
קרא עוד »
יול 25, 2021
אופניים חשמליים
כשמחירי הדלק עולים וגם התחבורה הציבורית לא תמיד יעילה, שי כאלה שמוצאים פתרונות מעולים שהם גם תורמים...
קרא עוד »
ספט 06, 2022
ריהוט להרכבה עצמית – למה הוא עולה פחות
קניתם בית חדש ואתם צריכים לרכוש רהיטים? בא לכם להחליף את הריהוט הישן בבית לחדש ועדכני? שוק הרהיטים של...
קרא עוד »
ספט 04, 2019