תיקון ניאגרה סמויה – איך בעצם מתקנים?

ניאגרה סמויה היא חידוש של השנים האחרונות. למעשה, זהו אחד השדרוגים הפופולאריים ביותר שקיימים בתחום חדרי השירותים. הניאגרה הסמויה מובנית בתוך הקיר כאשר כל החלקים שלה מוסתרים ורק המכסה של מיכל ההדחה בתוספת הלחצנים נראה מבחוץ. הניאגרה הסמויה משמעותית בעיקר למראה העיצובי של חדר השירותים מכיוון שמיכל ההדחה המגושם מוסתר בתוך קיר מחופה בקרמיקה.

תיקון ניאגרה סמויה – כמה זה מסובך

בשל העובדה כי בניאגרה סמויה החלקים העיקריים שלה מוסתרים מאחורי קיר, מסובך יותר להגיע אליהם ולתקן אותם כאשר נוצרת בה תקלה. הפתח דרכו ניתן להגיע אל מרכיבי הניאגרה הוא רק דרך הסרת המכסה מפתח ההדחה הקטן יחסית ולכן הגישה אל הניאגרה היא מסובכת מעט. תיקון ניאגרה סמויה אינה מסובכת כל כך, אך בשל פתח הגישה המצומצם, יש צורך להיעזר בשרותיו של מומחה אשר מכיר את תחום הניאגרות הסמויות ויודע כיצד לטפל בכל בעיה שנוצרת.

תיקון ניאגרה סמויה – למה זה כל כך יקר?

התקלות שמתרחשות בניאגרות סמויות אינן שונות בהרבה מתקלות בניאגרות רגילות, אך למרות זאת, קיים פער משמעותי במחיר. יש לכך מספר סיבות; אחת שהוזכרה כבר והיא הגישה הלא נוחה למקום התקלה. סיבה נוספת היא שחלקי החילוף בניאגרה סמויה הם יקרים בהרבה לעומת חלקי חילוף של ניאגרה גלויה. נקודה נוספת שעלולה לייקר מאוד את תיקון הניאגרה היא שבירת הקרמיקה. במידה ומדובר בתקלה רצינית כגון סדק גדול בניאגרה, שאין אפשרות לפתור אותה דרך פתח ההדחה, יש צורך לשבור את אריחי הקרמיקה על מנת להגיע אל מקום התקלה.

תיקון ניאגרה סמויה – עשה זאת בעצמך

ישנם אנשים רבים בעלי שתי ידיים ימניות ובעלי חוש טכני מפותח אשר ירצו לחסוך את התשלום לאינסטלטור ולבצע את תיקון הניאגרה בכוחות עצמם. אומנם יש תקלות פשוטות שניתן לתקן אותן בקלות אך לפעמים נוצרות תקלות מסובכות שקשה יותר לפתור אותן. ומכיוון שמדובר בניאגרה סמויה אשר בניגוד לניאגרה גלויה קשה מאוד להגיע לכל החלקים שלה, מומלץ להיעזר בשרותי מומחים ולא לבצע את התיקון בצורה עצמאית ופיראטית.

אולי יעניין אותך גם תיקון אסלה סמויה 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השחרת חלונות בלייזר – האם זה כדאי?
השחרת חלונות היא אחת הדרכים המוכרות והיעילות ביותר עבור הנהגים בישראל להתמודד עם החום הכבד של חודשי...
קרא עוד »
יול 06, 2021
5  סוגי תה שעושים טוב לגוף
כבר מזה מאות שנים שידוע שתערובות של תה טוב יכולות לסייע מאוד לבריאות הגוף. סוגים שונים של תה מגנים על...
קרא עוד »
פבר 08, 2022
אלו הם השירותים שאתם יכולים לקבל בבתי אבות
הנה הגעתם לגיל הזהב, גיל שבו אתם אמורים להנות מאיכות חיים טובה. מי שעבר את גיל הפרישה יודע כי כעת עליו...
קרא עוד »
מרץ 15, 2020