מה ההבדל בין הסכם ממון לפני החתונה ואחרי?

כאשר חותמים על הסכם ממון לפני החתונה, כל אחד שומר על הזכות על הנכסים שברשותו בעת הזו, לפני הנוסח בהסכם. אך כאשר חותמים על הסכם ממון אחרי החתונה, ההחזקה בנכסים יכולה להשתנות, וגם יכולים להיות מצבים של חוסר הסכמה בין הצדדים, ועל כן הסיטואציה יכולה להיות הרבה יותר מורכבת.

תמיד מומלץ לחתום על הסכם טרם הנישואין, אך אם נקלעתם למצב שבו אתם כבר לאחר הנישואין, וכעת אתם רוצים לחתום על הסכם, אז יהיה כדאי לכם לעשות את זה בצורה מחושבת ובליווי של עורך דין שיוכל לעזור לכם שהכול ינוסח כראוי.

פנו לעורך דין לניסוח ההסכם

כל שאתם צריכים לעשות על מנת לנסח הסכם ממון לפני החתונה או אחרי זה פשוט לפנות אל עורך דין שבקיא בדינים הללו ויוכל לייעץ לכם ועל הדרך גם לנסח לכם הסכם מתאים. זה בוודאי יהיה הדבר הנכון מצדכם לעשות, במידה ואתם רוצים לבחור בדרך הנכונה מבחינתכם להתנהל במובן הזה.

אם רק תחליטו לפנות אל עורך דין מנוסה שיוכל לייעץ לכם ולנסח לכם את ההסכם, תוכלו לקבל גם מענה על כל השאלות שיש לכם בנושא ולהבין בדיוק איך חלוקת הרכוש תתבצע במקרה של גירושין. כך שזה יהיה רצוי מצדכם להתייעץ עם עורך דין בנושא.

אל תשכחו להתייעץ עם עו"ד

יש לא מעט סוגיות שדורשות התייחסות כאשר בוחרים לחתום על הסכם ממון לפני החתונה או אחרי, כך שאם אתם רוצים לדעת בדיוק לקראת מה אתם הולכים, זה כמובן יהיה חשוב שתבחרו להתייעץ עם אורי גנור עורך דין הסכם ממון ולשמוע ממנו כל מה שצריך. כך תבינו בדיוק מה אתם יכולים לעשות בהתחשב במצב שבו אתם נמצאים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צעדים כלכליים שחשוב לעשות כזוג?
בניית בסיס פיננסי חזק היא חיונית עבור כל זוג, שכן היא מניחה את היסודות לעתיד בטוח ומסייעת לטפח מערכת...
קרא עוד »
יול 18, 2023
הסעות לאירועים – לא צריך לנסוע שיכורים
הרעיון המרכזי שעומד מאחורי שירות ההסעות לאירועים. הוא לתת לכם הזדמנות ליהנות באירוע, לשתות קצת בירה...
קרא עוד »
יונ 30, 2022
קייטרינג לאירועים – 5 המומלצים
כאשר מתכננים אירוע, אתם מן הסתם מודעים לכך כי אחד מהדברים העיקריים אשר עליהם אתם חייבים לשים לב זהו...
קרא עוד »
אוג 28, 2019