אופני איזון לילדים

אופני איזון לילדים הם סוג של אופניים שאין להם דוושות ומיועדים לילדים שעדיין לא מבוגרים מספיק לרכוב על אופניים דו-גלגליים. הוכח כי הוא מועיל יותר לילדים צעירים מאשר גלגלי אימון מכיוון שהוא מלמד אותם את כישורי האיזון שהם צריכים לפני שהם עולים על אופניים דו-גלגליים.

אופני איזון או שיווי משקל, נועדו ללמד ילדים כיצד להתאזן ללא צורך בפדלים או גלגלי אימון. הם עשויים עם מרכז כובד נמוך, מה שהופך אותם ליציבים מאוד. הרעיון הוא שילדים ילמדו לרכוב על אופניים על ידי שימוש ברגליהם על הקרקע, ואז הם יכולים לעלות על אופניים רגילים עם דוושות וגלגלי אימון כשהם מוכנים.

מדוע זה טוב? 

אופני האיזון עוזרים לילדים ללמוד את יסודות הרכיבה, כמו שיווי משקל והיגוי, לפני שהם עוברים לאופניים מסורתיים. זה גם נותן להם תחושת עצמאות בזמן שהם מתרגלים את הכישורים החדשים שלהם בסביבה שבה הם לא יכולים להיפגע.

איזה סוגים יש?

אופני איזון מגיעים בצורות וגדלים רבים. הנפוצים שבהם עשויים מעץ, אך יש גם כאלה שעשויים ממתכת או פלסטיק. אופני איזון מתכת הם בדרך כלל כבדים יותר, אך הוכח כי הם עמידים יותר מאלו מעץ. ניתן לרכוב עליהם גם על דשא ללא כל בעיה מכיוון שהם לא שורטים את הקרקע כמו אופני איזון מעץ.

אז בואו נסכם: אופני איזון הם אופניים דו-גלגליים ללא דוושות. במקום זאת, הרוכב משתמש ברגליו כדי לאזן ולהניע את האופניים. אופני איזון בדרך כלל זולים יותר מאופניים רגילים ויכולים לשמש ילדים מגיל 18 חודשים. הם גם קל יותר לילדים ללמוד כיצד לרכוב עליהם, מכיוון שהם לא צריכים לדאוג לדווש או להתאזן עם הידיים. אופני איזון הם אלטרנטיבה מצוינת לילדים שרק לומדים לרכוב על אופניים. הם יכולים לשמש כהקדמה לעולם הרכיבה על אופניים, או כמדרגה לילדים שעדיין לא מוכנים לאופני פדלים. מידע נוסף באתר https://www.cobra-bordo.co.il/

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחים לבנים מעוצבים – סוגרים את הפינה בכל בית
מכירים את הילד החברותי שמשתלב בכל סוג של חברה? בכל מצב הוא ימצא חברים כרצונו. כזה הוא הצבע הלבן. הוא...
קרא עוד »
אוג 25, 2019
אוכל לכלבים – כיצד רוכשים אוכל בצורה נכונה
עולם המזון עבור כלבים עבר שינויים מרחיקי לכת במהלך השנים. אם בעבר היה נהוג לרכוש כמעט לכל הכלבים מזון...
קרא עוד »
אוג 10, 2020
למה חוסן נפשי כה חשוב לילדים ולמבוגרים?
למה אנשים מסוימים מתקשים לממש את הפוטנציאל? מדוע יש כאלה שכבר בגיל צעיר מפגינים ביטחון ומסוגלות...
קרא עוד »
פבר 19, 2022