מהי מדפסת FDM?

מדפסת FDM היא מכשיר הממיר קבצים דיגיטליים לאובייקטים פיזיים. הוא משמש ליצירת פריטים מודפסים בתלת מימד כגון צעצועים, רהיטים ומכשירים רפואיים.

מדפסת FDM להדפסת חומרים 

בגדול, מדפסת FDM היא מדפסת הזרקת דיו המשתמשת בלייזר כדי להדפיס על חומר. הטכנולוגיה קיימת כבר שנים רבות, אך רק לאחרונה היא נכנסה למיינסטרים. כלומר מדפסת FDM היא מכשיר המשמש להדפסה על חומרים שאינם נייר. יש לו שני חלקים עיקריים: הראש ומחסנית הדיו. ראש מדפסת FDM משתמש בקרן לייזר כדי לסרוק את החומר ומייצר עליו תבנית. מחסנית הדיו מתמלאת בדיו ואז היא נפלטת מהראש. 

מחסנית זו מלאה בדיו ספציפי המשמש להדפסה. מדפסות FDM נקראות גם מדפסות תרמיות מכיוון שהן משתמשות בחום כדי להעביר עליה את עבודת ההדפסה על חומר. מדפסות FDM משמשות בעיקר להדפסה על פלסטיק וחומרים אחרים. מה עוד עושה מדפסת FDM? ניתן לשלוט במדפסת FDM באמצעות הגדרת Arduino או באמצעות API (ממשק תכנות יישומים). כפי שהוזכר לעיל, הראש מחובר לסורק לייזר, אשר סורק את אור הלייזר שלו. 

מה עוד כדאי לדעת על מדפסת FDM

כאומר זהו מכשיר שמדפיס על חומרים שאינם נייר. מכשירים אלו נקראים מדפסות FDM מכיוון שהם משתמשים בפילמנט כדי להדפיס על החומר. בעתיד הקרוב נוכל לעשות הדפסה דיגיטלית של כל דבר אפשרי. זה יאפשר לנו להדפיס כמעט כל דבר שאנחנו יכולים לדמיין. נוכל להדפיס כוס קפה, ספר או אפילו בית שלם.

בינתיים האתגר המרכזי במערכת זו הוא עלות ההדפסה ואיכות המוצר המודפס. אם אתה רוצה שהמוצר שלך ייראה נהדר, אתה צריך להוציא כסף על ציוד הדפסה באיכות גבוהה. עם זאת, אם אתה רוצה שהמוצר שלך יהיה זול וקל לשימוש, אז מדפסות FDM הן אידיאליות עבורך מכיוון שהן מאוד זולות וקלות לשימוש.

מידע נוסף באתר https://dfus3d.com/

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת התובנות הלא שכיחות של מערכת פריוריטי: מבט מעמיק
ברוכים הבאים לחקירה מקיפה של מערכת Priority, שבה אנו חושפים את ההיבטים הפחות מוכרים של הסיבה לכך שעבודה...
קרא עוד »
פבר 27, 2024
סידור עם שם
סידור הוא בעצם ספר תפילות יהודי שמרכז בתוכו תפילות שונות, בעיקר את התפילות העיקריות שמתפללים אותן...
קרא עוד »
דצמ 10, 2022
הצעת נישואין בחדר בריחה – מפתיע במיוחד!
מזל טוב! החלטתם להציע נישואין, וכעת אתם עומדים בפני דרך חדשה ומלהיבה בחיי הזוגיות שלכם. מי שרוצה להציע...
קרא עוד »
ספט 10, 2019