מרכיבים במזון לכלבים שמומלץ להכיר 

כל מי שמחזיק בבעלותו כלב יודע, שרכישת מזון לכלבים איננה שונה באופן מהותי מרכישת מזון לבני אדם. על פניו זה אולי נשמע מוזר, אך גם כשאנחנו קונים מזון לכלבים, מזון יבש או מזון רטוב, הרי שעלינו להקפיד על מספר דברים שיכולים לעזור להם, דברים שעל פיהם נידרש לקנות להם מזון שיתאים לצרכים שלהם. 

למשל, אנחנו צריכים להקפיד על כך שהמזון יתאים לגיל שלהם, על פי הגדרות של גורים, בוגרים ומבוגרים, וכן על פי המשקל שלהם. מן הסתם, כל שק מזון או כל פחית מזון רטוב, מותאמת לכלבים גם בהתאם לגודל ולמשקל, שכן כלבים קטנים לא יכולים לאכול בהכרח את מה שכלבים גדולים יכולים וצריכים לאכול. 

מעבר לזה, יש גם את העניין של מרכיבי המזון. אוכל של כלבים מורכב משני חלקים עיקריים. יש את החומרים מהם עושים את המזון, ויש את המרכיבים השונים שנמצאים בחומרים. 

החלק של החומרים יוצר את הטעם. למשל, אנחנו יכולים למצוא שקי מזון עם אוכל בטעם עוף, כבש, אורז וחומרים אחרים. אנחנו יכולים להרגיל את הכלב לטעמים מסוימים, בהנחה כמובן שהוא לא מפונק ולא מסרב לאכול טעם כזה או אחר. החלק של המרכיבים קשור כבר לעניינים יותר בריאותיים, פנימיים. 

אלו מרכיבים יש במזון של כלבים

כמו שציינו, מזון של כלבים לא שונה מהותית ממזון של בני אדם. גם הם צריכים לצרוך מרכיבים מסוימים, בין אם זה בשביל לחזק את המערכת החיסונית, לחזק את העצמות שלהם, לשפר את היכולות שלהם לבצע פעולות סטנדרטיות ואפילו יש מרכיבים מסוימים שנועדו לשפר את איכות הפרווה ולמנוע נשירה של שיער. 

בין היתר, אנחנו יכולים למצוא מרכיבים כגון, ברזל, ויטמינים, מינראליים, סידן, חלבונים ועוד. חשוב מאוד להקפיד שכל אחד מאותם מרכיבים נמצא במזון שאנחנו מספקים לכלב שלנו, יחד עם מרכיבים אחרים שצריכים להיות נוכחים בכמות סבירה, למשל שומן. 

בכל פעם כשאנחנו ניגשים לקנות אוכל לכלבים, צריך לקחת בחשבון מה מותר ומה אסור לו לאכול, מה מתאים לו מבחינה בריאותית ומבחינות אחרות. 

למגוון של מוצרי מזון לכלבים, בקרו בחנות חיות אונליין

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולה מדפסת תלת מימד?
העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק כאשר בכל תחום אנחנו עדים לשינויים מרחיקי לכת. הדבר בולט במיוחד בתחום...
קרא עוד »
אוג 15, 2019
איך תשמרו על הרכב שלכם תמיד נקי?
רכב זה דבר שמתלכלך מאוד מהר. לא צריך אפילו להסביר את זה – אנחנו רואים את זה בעצמנו כל בוקר כשאנו עולים...
קרא עוד »
אפר 10, 2022
תכנון בתים פרטיים
תכנון בנייה הוא חלק חיוני בכל פרויקט בנייה, גם במקרה של תכנון בתים פרטיים. זה כרוך ביצירת שרטוט מפורט...
קרא עוד »
ינו 09, 2023