נרגילה אלקטרונית ואיך זה עובד 

נרגילה אלקטרונית, או נרגילות אלקטרוניות, הן סוג של סיגריה אלקטרונית שניתן להשתמש בה לאידוי. הם נקראים גם עטי vape. מכשירים אלו הוצגו במקור לשוק בתחילת שנות ה-2000 ומאז הפכו פופולריים מאוד במדינות רבות. 

איך זה עובד

נרגילות אלקטרוניות מופעלות בדרך כלל באמצעות סוללות ומשתמשות בגוף חימום כדי לאדות נוזל אלקטרוני לערפל אירוסול שנשאף על ידי המשתמש. בנוסף לכך, חלק מהדגמים מגיעים עם מערכת מיכלים מובנית שבה המשתמשים יכולים למלא מחסניות נוזל אלקטרוני משלהם. הנוזל מכיל בדרך כלל ניקוטין כמו גם תוספים אחרים כמו חומרי טעם וריח וחומרי צבע.

נרגילות אלקטרוניות הן טרנד עולה המשתלט במהירות על השוק. נמצא שהן נוחות יותר מנרגילות מסורתיות ויש להן יתרונות רבים, כמו יכולת לשלוט בקלות בטמפרטורה, סיכון נמוך יותר לשריפה ועוד.

אידוי נוזלים עם יתרונות שונים 

נרגילה אלקטרונית היא מכשיר המשתמש באדי מים כדי ליצור חווית עישון ללא טבק. זהו המוצר הראשון מסוגו שתוכנן במיוחד עבור מי שרוצה להיגמל מסיגריות טבק. זה עובד על ידי משיכה של אוויר מלמטה וחימום שלו לפני שהוא מגיע לפה שלך, ומספק לך אלטרנטיבה לעישון טבק. 

נרגילות אלקטרוניות מורכבות משני חלקים: הסוללה והמחסנית. הסוללה מפעילה את המחסנית ומחממת את הנוזל האלקטרוני, שהוא בדרך כלל מים בטעמים או מיץ פירות, כדי לייצר אדים. לאחר מכן, האדים נשאף על ידי אדם שמשתמש בו.

הנרגילה האלקטרונית היא סוג של וופורייזר המשתמש באטומייזר לאידוי נוזלים אלקטרוניים. הנוזל מחומם על ידי גוף חימום ונשאף כאדים. היתרונות של שימוש בנרגילה אלקטרונית כוללים:

  1. ירידה בסיכון לשריפה מנרגילות מסורתיות
  2. יכולת לשלוט בקלות בטמפרטורה
  3. נוחות על ידי היכולת לעשן בבית או בציבור ללא הריח

למידע נוסף VapePoint

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גיטרה אקוסטית- מה הקסם שלה?
לא מעט אנשים מתחברים אל צלילי הגיטרה. בעוד שישנם אנשים אשר מסתפקים בלהקשיב לצלילים הללו, ישנם אנשים...
קרא עוד »
אוג 22, 2019
איך בוחרים מערכת ישיבה מפנקת באמת
קניית מערכת ישיבה היא לא מאורע נדיר במיוחד והוא קורה בדרך כלל כאשר משפצים ומחדשים את הבית או כאשר...
קרא עוד »
אוג 13, 2019
רואה חשבון בתל אביב, כך תבחרו את האדם הנכון
הצמיחה של הכלכלה הדיגיטלית הובילה ליותר עסקים, ויותר בעלי עסקים. כתוצאה מכך, גדל הביקוש לשירותי הנהלת...
קרא עוד »
פבר 21, 2023