מה היתרונות של יריעות איטום לגגות?

לפני החורף מומלץ לבצע איטום לגג לצורך מניעת נזילות מהגג. את האיטום מבצעים בבתי קרקע, גגות בניינים, מפעלים, משרדים ובתי עסק שונים. הגשם אינו פוסח על אף אחד וכל מיני כזה או אחר זקוק לשכבת איטום שתגן מפני חדירת מים לאורך השנים. ישנן דרכים שונות לאיטום גגות כמו שימוש בזפת חמה, מריחת חומרים אחרים לאיטום וכמובן ניתן להשתמש גם ביריעות איטום שהנן בעלות יתרונות רבים.

עמידות בפני מזג האוויר:

אחד היתרונות היותר בולטים של יריעות איטום לגגות היא העמידות שלהם בפני מזג האוויר. כמובן שיש צורך להתאים את היריעות לסוג הגג והחשיפה שלו לתנאי חום וקור – אבל בחירה נכונה של היריעות תסייע לכם להישמר מפני נזקים מפני האוויר ולשמור על היריעות  לאורך שנים רבות. כך למשל יריעות APP הן המומלצות ביותר כיוון שהן גם עמידות בפני גגות החשופים לשמש חזקה שזה מה שיש לנו בישראל רוב חודשי השנה. באזורים בהם יורד יותר גשם ויותר קר בלילות עושים שימוש ביריעות SBS שאלה עמידות בפני קור יותר מאשר יריעות APP.

עבודה מהירה ואיכותית:

באמצעות יריעות איטום לגגות קל יותר לבצע את ההתקנה ואין צורך למשאית ומנוף להובלת זפת חמה או חומרים אחרים לאיטום הגג. ניתן לחתוך את היריעות במקום לפי הצורך ולבצע את ההלחמה וההתקנה במקום. כמובן שצריך לדעת כיצד לבצע זאת אבל ישנן גם יריעות שניתן להתקין באופן עצמאי. היריעות ידועות כעושות היטב את העבודה ולכן נחשבות לטכניקת איטום גגות מומלצת ביותר.

ניתן גם לבצע בעצמכם בחלק מהמקרים:

יריעות ביטומניות להתקנה עצמית הנן יריעות דקות יותר המגיעות בעובי של חצי מ"מ בדרך כלל אותן ניתן להתקין בקלות באופן עצמאי ללא כלים מיוחדים או ניסיון קודם בתחום. כמובן שכדאי לצפות במדריך או שניים ביוטיוב כדי ללמוד כיצד לבצע את זה בצורה נכונה אולם לפחות ביריעות מסוג זה לא תצטרכו להשתמש בכלי ריתוך לצורך ההתקנה כפי שעושים עם יריעות עבות יותר אותן מומלץ שיתקין רק בעל מקצוע מוסמך בתחום.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קונה רכבים לפירוק בנתניה, פירוק רכבים בשרון
מגרשי מכוניות פרוסים להם בכל רכבי המרכז, העיקר שתבואו לבקר בהם יחד עם הרכב הישן שלכם או זה שעבר תאונה....
קרא עוד »
פבר 20, 2020
מאצרות לכימיקלים – כל מה שחשוב לדעת
העידן התעשייתי בו אנחנו חיים למעשה כל הזמן מוביל את השוק לכך שנוצרות עוד ועוד טכנולוגיות שונות שכל...
קרא עוד »
מרץ 19, 2022
לשדרג את המרחב עם ציורים – איך עושים זאת נכון?
מי שרוצה לחיות או לעבוד במבנה נעים לעין. מי שרוצה יותר צבעים בחלל. מי מאיתנו אשר מעוניינים לעצב את...
קרא עוד »
ספט 12, 2019