הדפסה על קנבס – איך לבחור תמונה להדפסה

בבואכם לבחור תמונה להדפסה על קנבס, חשוב להתייחס לגודל הקנבס שאתם רוצים. ככל שגודל ההדפסה שלך גדול יותר, כך זה יהיה יקר יותר. כדאי לקחת בחשבון גם אם אתם רוצים גימור מט או מבריק ועל איזה סוג משטח (מט או מבריק) תרצו שההדפס שלכם יודפס.

הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון הוא גודל הקנבס שלך. ישנם גדלים שונים של קנבסים, והדפס שמתאים בצורה מושלמת על מידה אחת עשוי שלא להתאים היטב על אחר. לכן, עדיף לבחור את גודל הקנבס שלך על סמך מספר ההדפסים שאתה רוצה לעשות.

כשאתה מחליט על תמונה, וודא שיש בה מספיק פרטים כדי להיות ברורים ועשירים. אתה גם צריך לוודא שהוא גדול מספיק כדי שהוא לא ייראה מפוקסל כאשר מודפס על קנבס. כאשר אתה מדפיס תמונה, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שיש לך את ההגדרות הנכונות עבור המדפסת שלך.

איך עושים את זה נכון?

כאשר אתה מדפיס תמונה, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שיש לך את ההגדרות הנכונות עבור המדפסת שלך. להלן מספר קווים מנחים שיעזרו לך בכך:

– הרזולוציה של התמונה שלך צריכה להיות לפחות 300 dpi (נקודות לאינץ'). זוהי רזולוציה סטנדרטית עבור רוב המדפסות. אם לא, הורד אותו עד שזה יקרה.

– ודא שיש מספיק מקום מסביב לכל אובייקט בתמונה שלך, כך שניתן יהיה להדפיס אותו ללא כל עיוות או חיתוך. אם לא, חתוך או שנה את גודל התמונה שלך בהתאם לפני ההדפסה.

– ודא שאין קווים או דפוסים בתמונה שלך כדי שהם לא ייחתכו בעת הדפסה על נייר.

כאשר בוחרים תמונה להדפסה, חשוב לחשוב על היחס בין גודל התמונה לגודל הנייר. יחס טוב יהיה 1:1 או 2:1 (במילים אחרות, אם אתה רוצה הדפסה בגודל 8×10, כדאי שתהיה לך תמונה בגודל 8×10). מידע נוסף באתר מסגרת

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שערים וקשתות מבלונים
בין העיצובים היותר פופולריים וגם מיוחדים של בלונים לאירועים שונים ניתן למנות את שערים וקשתות...
קרא עוד »
מאי 01, 2022
נעלי כלה נוחות
נעלי כלה הן פריט חובה לכלה. הם לא רק האביזר החשוב ביותר, אלא גם חלק מהותי ביום החתונה של כלה. בחירת זוג...
קרא עוד »
ספט 11, 2022
קונה כל סוגי הרכבים במזומן
מכירים את הסיטואציה אשר בה הרכב שלכם כבר עושה לכם יותר מידי בעיות הוא סובל מיותר מידי תקלות אתם כבר לא...
קרא עוד »
מרץ 19, 2022