מעשנות בשר – איך לעשן בשר כמו במסעדות?

אנחנו מגיעים אל מסעדה או אל חתונה טובה וכבר אנחנו רואים את המעשנות בפעולה, העשן הסמיך, הריח הטוב של הבשר מעלה בנו את הריר ואנחנו כבר יודעים שהגיע הרגע שלנו לאכול בשר. לא פעם ולא פעמיים עולה בנו המחשבה בזמן שאנחנו במסעדה, אם רק הייתי יכול לעשות את זה בעצמי, להבין איך לעשן בשר כמו במסעדות. במאמר הקרוב ננסה לתת לך טעימה על מעשנות בשר מעולות שכבר מחר אתה יכול לרכוש אחת לעצמך, להתחיל ללמוד את עולם מעשנות הבשר ולהתחיל לעשות בשר טעים למשפחתך בשבתות, בחגים ובכל מיני אירועים מיוחדים ומגניבים.

האם לקנות מעשנת גז או פחם

אין שום ספק שמעשנת פחם הינה המעשנת הקלאסית, זו שאנו מכירים כל כך היטב, ורואים אותה במסעדות, באולמות אירועים, כי היא המקצועית ביותר. אך יחד עם זאת, ללא שום ספק גם מעשנת גז זהו פתרון אולטימטיבי במיוחד למתחילים שבינינו שרק עכשיו מתחילים להכיר את עולם הבשר באמת.

סבלנות זוהי המילה המתאימה

כל מעשן בשר יודע שבשביל לעשות בשר באופן המקצועי והאיכותי ביותר, יש לקחת הרבה סבלנות. כי עישון הבשר זהו תהליך ארוך, שיכול לקחת שעות במקרה הטוב ויש כאלה שגם עושים זאת במשך ימים. הכל תלוי כמובן בתוצאה הרצויה, אם אתם מעוניינים בבישול ארוך שיקבל את כל ארומת הטעמים האפשרית אז מדובר בעישון קר שאורך כמה ימים ובטמפרטורה נמוכה מאוד של כמה עשרות בודדים. אם אתם מעוניינים בבישול מהיר יותר, יש לכם ארוחה שכבר היום אתם צריכים שהיא תהייה מוכנה, בישול בעישון חם זהו הפתרון עבורכם. כלומר עישון בטמפרטורה של עד 100 מעלות, אך יש לזכור שגם עישון זה ארוך באופן יחסי ויכול לקחת כמה שעות טובות עד שהוא יהיה מוכן. לכן ללא ספק המילה סובלנות היא המילה המתאימה ביותר כאשר מדובר בעישון בשר. מומלץ לקחת את ילדכם או חבר טוב, לעשות את העישון יחד וכך אתם מרוויחים בילוי חברתי יחד עם בישול מקצועי וטעים.

אולי יעניין אותך גם מידע נוסף על גרילי גז

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הטרנדים הבולטים בעיצוב הבית לשנת 2021
כל שנה מביאה עמה טרנדים חדשים בכל התחומים הנוגעים בחיינו. כאשר זה מגיע לעיצוב הבית אין ספק כי רבים...
קרא עוד »
מאי 03, 2021
5 ציורי פרחים מפורסמים
אתם חושבים שאולי הגיע הזמן לעצב את המשרד שלכם בצורה מיוחדת? עד היום לא ממש עצרתם לתת על הנושא הזה את...
קרא עוד »
דצמ 25, 2019
התמודדות עם פוסט טראומה
הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD) היא הפרעת חרדה שעלולה להתרחש לאחר אירוע טראומטי כמו מלחמה, תקיפה מינית או...
קרא עוד »
אוק 25, 2022