נטרול ריחות לא נעימים בחדרים סגורים

ריח הוא תערובת של כימיקלים שמתגלה על ידי האף. היא תוצאה של תהליך כימי מורכב. ניתן לזהות ריח של אוכל ושתייה על ידי האף. זה מקל על זיהוי מה אתה אוכל או שותה, מה שמספק לנו הזדמנות לבשל ולהגיש את האוכל שלנו טוב יותר. עם זאת, איננו יכולים לזהות מה אנו מריחים בחדר ארומה או בבית מכיוון שחדרים אלו אינם מיועדים למטרה זו. הסיבה לכך היא שניחוחות נוצרים מחומרים שונים ולחומרים אלו תכונות שונות. כמו דוגמאות וצבעים. 

ניחוח האוכל והשתייה נוצר על ידי חומרים אלו. קחו למשל את הארומה של השום, שלו הריח המופק ממגוון חומרים שונים. זה כולל סוגים שונים של תרכובות נדיפות (תרכובות נדיפות הן מולקולות המשתנות בנפח על ידי חום) הכוללות אך לא רק מונוטרפנים, ססקוויטרפנים, טרפנואידים, פחמימנים וקטונים. 

ממה נוצר ריח?

הריח הוא חלק חשוב מאוד בחיינו. אנחנו משתמשים בו כדי לזהות משהו. כשאנחנו מריחים משהו, אנחנו חושבים על זה כעל חוויה רגשית. אנחנו לא יודעים מה יוצר ריח אבל יש הרבה תיאוריות שונות לגבי מה שיוצר אותו. יש אומרים שהריח מורכב מכימיקלים, אחרים אומרים שלריח יש צורה מסוימת ויש אומרים שאין כימיקלים באוויר כלל. יש גם אנשים שמאמינים שלריחות אין שום קשר לשום דבר ופשוט קורים במקרה. להמשך קריאה 

מה הוא חוש ריח?

לבעלי החיים הנפוצים ביותר בעולם יש חוש ריח חזק מאוד. אלה כוללים את העטלף והדגים, אבל יש הרבה אחרים. למשל, לסוסי ים יש חוש ריח חזק מאוד והם יכולים אפילו לזהות כימיקלים שאינם נמצאים בסביבתם. בעלי חיים אחרים מסוגלים להשתמש בחושי הריח שלהם כדי לעזור להם למצוא מזון או להתרבות. יש גם כמה חרקים עם יכולת זו.

למידע נוסף https://breeza.biz/

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צחצוח שיניים לילדים – איך ללמד אותם לאהוב את זה?
המאמר באדיבות http://www.dr-anat.co.il צחצוח שיניים היא פעולה יומיומית שכל אחד מאתנו מבצע אותה בוקר וערב. חלק...
קרא עוד »
ספט 10, 2019
הדברה במרכז – כיצד בוחרים חברת הדברה בצורה חכמה
כל מי שזקוק לשירותי הדברה מקצועיים לבית או לעסק, יכול למצוא בגוגל לא מעט חברות שמתמחות בתחום. אם...
קרא עוד »
אוג 03, 2020
איך לבחור חברה לצורך תחזוקת בניין?
זו שאלה נפוצה בקרב אנשים שמחפשים לשכור חברה לתחזוקה. מהם הדברים שעליכם לבדוק בבחירת חברה? חשוב לוודא...
קרא עוד »
אפר 02, 2023