כיצד דיקור סיני עוזר לסובלים מטינטון?

טינטון הוא מצב שבו האוזניים מתמלאות בקול. זה יכול להיות מעצבן ולגרום לחרדה ודיכאון. דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית המשתמשת במחטים כדי לטפל בה. 

דיקור סיני מסייע נגד טנטון

השימוש בדיקור סיני הולך וגדל בעשורים האחרונים. מספר המטופלים המשתמשים בדיקור סיני לטיפול בטינטון הולך וגדל. הוא משמש כעת כשיטה לטיפול בטינטון כרוני, שהוא סוג של צלצולים באוזניים. טינטון הוא מצב הגורם לצלצולים או זמזום באוזניים. זה יכול להיגרם על ידי מספר תנאים שונים וזה משפיע על אנשים בכל הגילאים.

טיפול בטנטון מציק ומפריע 

טינטון הוא מצב בו קיימת תפיסת צליל לא תקינה באוזן. בנוסף, זה יכול להיות מלווה באובדן שמיעה. ישנם טיפולים שונים לטינטון, אך אף אחד מהם לא מבטל לחלוטין את המצב. ישנם טיפולים שניתן להשתמש בהם כדי לנהל את הסימפטומים של טינטון. בנסיבות מסוימות, הגורם לטינטון הוא מצב הנקרא מחלת מנייר. האבחון והטיפול במחלת מנייר קלים יחסית, אך ההשפעות הן עמוקות. אם יש לך בעיות בשמיעה, סביר להניח שכבר יש לך מחלת מנייר או מצב אחר שעלול לגרום לטינטון. לפני שתמשיך עם כל טיפול, בדוק אם יש תופעות לוואי.

פרטי אודות דיקור באזור המרכז https://www.markbeilin.com/hashuv-ladaat/acupuncture-in-the-center

הרבה אנשים מכירים את הדיקור, אבל מעטים יודעים שהרפואה הסינית העתיקה פועלת על ידי גירוי מערכת הריפוי של הגוף עצמו. דיקור סיני אינו תרופה לכל דבר, אבל הוא יכול לעזור עם מחלות רבות. מסתבר שגם אם שום תרופה או טיפול לא עזרו, לדיקור יש אפקט מועיל. הרבה אנשים שסבלו מהפרעות שמיעה או טנטון נעזרו בדיקור בהצלחה מרובה. כיצד דיקור סיני עוזר לסובלים מטינטון? באמצעות נקודות דיקור מתאימות המשפיעות על השמיעה שלכם. למידע נוסף ד"ר מארק

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לדבר בביטחון מול קהל – 5 טיפים מעשיים
אם אתם מוצאים את עצמכם חסרי בטחון אל מול קהל, בין אם מדובר בקהל גדול מולו אתם מבצעים הרצאה, לבין אם...
קרא עוד »
יונ 23, 2020
רנטה – כיצד לבחור את שירות השכרת הרכב הטוב ביותר עבור הצרכים שלך
השכרת רכב עברה כברת דרך מאז שהרומאים נהגו לשכור מרכבות. אבל לא כל שירותי השכרת הרכב שווים. אז איך אתה...
קרא עוד »
דצמ 26, 2022
הכשרת מדריכים צ'י קונג בארץ
מתעניינים לגבי האפשרות להיות מדריכי צ'י קונג? אפשר לעבור הדרכה מקצועית בארץ ובכך להתמקצע בתחום, אם כי...
קרא עוד »
אוג 21, 2019